O NÁKUPU
Vždy se snažíme doručit Vaše balíčky co nejdříve a vyjít Vám maximálně vstříc.
V případě, že některý produkt je momentálně vyprodán, ihned Vás budeme kontaktovat mailem nebo telefonicky.
Čísla, ze kterých voláme, jsou následující:
777 075 785
608 737 444
Expedice zboží
V případě, že u některého produktu je omezena dostupnost, je objednávka expedována obvykle do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat mailem nebo telefonicky.
Bezplatný rozvoz zboží pouze na vyhrazené trase, viz. níže
Rozvoz zboží realizujeme vlastními vozy a to 1x za 14 dní (ve středu) na následující trase:
Zlín (pouze město Zlín, nikoliv okolní obce) - Kvítkovice - Otrokovice - Napajedla - Babice - Huštěnovice - Staré Město - Uherské Hradiště - Mařatice - Vésky - Míkovice - Hluk - Dolní Němčí - Nivnice - Uherský Brod - Bánov - Záhorovice - Bojkovice - Pitín - Slavičín - Luhačovice - Biskupice
Rozvoz zboží se uskutečňuje vždy ve středu, 1 x za 14 dnů (dovozce si vyhrazuje právo změny termínu v případě nenadálých okolností). Podmínkou rozvozu zboží je nákup nad 500 Kč.
Rozvoz je zdarma, cena zboží při dodání se nijak nenavyšuje. Rozvoz je týká pouze měst a obcí, která jsou uvedena v seznamu. Zboží si objednávejte nejpozději den předem mailem na info@bio-nehty.cz nebo na telefonním čísle 777 075 875 - Eva Klug Plachá.
Kamenná prodejna Zlín
774 742 777 (na tento telefon volejte v otevírací dobu prodejny)
Otevírací doba Po - Pá 9.00 - 17.00 hodin, So 10.00 - 12.30 hodin
ulice Dlouhá 510 (vedle Zlatého jablka)
760 01 Z l í n
Možno platit v hotovosti nebo platební kartou
číslo účtu: 43-9991620227/0100 KB
info@bio-nehty.cz
Otevírací doba kamenné prodejny Zlín
Pondělí 9.30 - 17.00
Úterý 9.30 - 17.00
Středa 9.30 - 17.00
Čtvrtek 9.30 - 17.00
Pátek 9.30 - 17.00
Sobota 10.00 - 12.30
Vrácení zboží
Nejste spokojeni se svým zbožím?
Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete do 14 dnů od doručení vrátit i bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité.
Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být skutečně nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jakkoli porušeném stavu obalu či jednou použité, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout.
1) Vrácení zboží
Jednoduše využijte daňový doklad, který vám přišel spolu s objednávkou a pošlete ho okopírovaný společně s krátkým popisem důvodu vrácení zboží a nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO NAILS
ulice Dlouhá 510
760 01 Zlín
Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme na Váš účet.
Reklamace zboží
Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 777 075 875 nebo e-mailem info@bio-nehty.cz) a zároveň zašlete zboží na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO NAILS
ulice Dlouhá 510
760 01 Zlín
nebo ho přineste osobně a nezapomeňte vyplnit Reklamační list.
Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace (podnikatelé 12 měsíců) – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.
V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
V případě nejasností se neváhejte obrátit na
Eva Klug Plachá (777075875)
info@bio-nehty.cz
Jsme tu pro vás